Fröken?!

Asså Igår började jag använda mina glasögon som jag inte haft på mej i tp ett år. (vilket välkomnande dom fick) jag hade även stoppat upp håret, det är skit ovanligt, men bara för att mamma alltid tjatade. Och sen när jag komm till skolan fick jag massa possitiva reaktioner. Men sen så tor M och snacka bakom min rygg :@ Hon sa nå i stilen att F hon ser ju ut som en fröken i glasögon och uppsatt hår. Fn M :@ Och själv går hon där och tror hon är så HIMLA cool för att hon har klippt håret, och med sne lugg oxxå :O  Fatta less man blir -.- Jag är mobbad :P


                        Kramiz /F

Kommentarer
Postat av: C A J S A

L O L ! orka snacka bakom ryggen ;s Men asså man får bara göra de om det är sant !

2009-04-23 @ 14:46:02
URL: http://cajsavictoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU ÄR FÖR FAN INGEN FRÖKEN ,,,M,,,, KAN DRA ÅT HELVETE !!! DU PASSAR BÄST I GLASÖGON OCH DE ÄR INGE FEL ME DE !!!!! :@@@ M :@@@@@

2009-04-26 @ 16:11:58
URL: http://emmajohannaa.blogg.se/
Postat av: molly

fan va dumt.



du är ingen fröken gumman <3

du är min å du passar i glasögon! :)



puss <3

2009-04-28 @ 18:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0