Kryck-hoppare

Hejsan!♥

Som ni vet så var jag på ridning i onsdags :] jag fick Wonder <3 Nu är ju han ganska stor häst (stor d-ponny) han är lite "trög" att få i galopp så jag ramla av ;/ Jag fick en hård smäll så jag hoppa på kryckor igår. Landade på höften typ. Vi tränade utan stigbyglar och han springer in i galoppen, as snabbt typ >< men ajja.. jag känner mig iaf bättre idag : )  ska fråga mamma om jag kanske kan fara och hyra film sen om inte molly ville komma sen :)    aa..  mer komer senare ;)





Wondiie <3  Vi mötts på onsdag (;



Kommentarer
Postat av: molly :)

sv: varför skulle de ta ett år ?

2009-08-31 @ 19:48:06
Postat av: HelloNicki

Hej, hoppas allt är bra med dig! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas snart.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-03 @ 10:29:43
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0