Hinner verkligen inte );

Hur mår ni?♥

Jag har nästan inget kvar till bloggandet, rummet måste städas och skolan. Men imorgon så är det skolavslutning! Jag ska ha den vita klänningen med ett svart blomm mönster på mig imorgon, ska gå i duschen, städa rummet och lägga fram kläderna, jag ska även locka håret imorgon (; Idag så spelade vi fotboll hela dagen på skolan ;D♥ Och så hade vi fys träning efter oh shiet vad jobbigt ^^, Jag och emma kom 20 min försenat eftersom vi virrade runt och inte hittade i ca... ? Ochit nu när jag räknar då är det ju 50 min ;O å min gud ;)   Godnatt! :*



Kommentarer
Postat av: Emma.T

de var jobbiiigggtt :@ men vi hitta ju sen :P

2009-06-22 @ 10:50:44
URL: http://emmajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0