Godmorron världen!

Godmorron, andra dagen på sportlovet och den börja oxxå med datorn, aja. Ska väl snart gå och kolla om folket har vaknat eller hur det nu är, själv vakna jag 08.20. Var så j’vla trött när jag vakna men kunde inte somna om ;/ Jag hade ingen orka att göra något så jag la mej i soffan och kollade på Woofy ^^ Ni vet den där levande hunden som alla tror är ett gossedjur, han ville bli längre (så sött x’)  Hittar inte på något att skriva (dålig fantasi)Men har ni nå frågor eller funderingar så får ni gärna säga det till mej ;) Om ni gillar min Blogg så tipsa mer än gärna dina kompisar ett läsa : http://prinsessankavat.blogg.se/Ha det bra så länge.. / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0