Jag sa FÖRSÖKA!

Jag sa ju att jag skulle försöka skriva minst ett inglägg men jag har haft så mkt med skolan och det, U know ;( Man har massa läxor och sena dagar.. ;/ Eran lilla Felicia has grown upp.. ;'( Men jag lovar att skriva så ofta som jag hinner ;D.
   Idag har vi haft nat.prov ;O Jag tror det gicka ganska bra för mig... ( Å BLIR STÖRD PÅ TEL. F'N! ) nu sluta det..*pust* Jag var till mommo å moffa (orka skriva helt x) efter skolan och sen var jag på basket träning. Nu sitter jag å skriver detta ;O. Jag planerar att NÅN ska följa mej hem efter skolan i morron,,, Men det går ju bra x/ men jag ska fortsätta ragga.. resultater får ni ju mest trodligt i morron ;)<3 Puss å Kram... /F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0