Kompisar 4-ever

Mina kompisar är betydelsefulla och jag älskar er!<3

E; Hand i hand livet ut....:)<3
L;Jag har int kännt dej så länge, men du är dock underbar :) vi ses i kåbbe ;)
M; Finns inte många ord för dig gmn<3
V;Du har altid funnits där när jag behövde dej som bäst :)<3
C; Du betyder mkt så kom tillbaks till mej =)<3
H; 9 år med dej, alltid tsm :D<3
E & F; Ni är det bästa jag vet, slalom/snowboard är ju med lätthet roligast med er :D
T;Asså, du var som min syster, men nu har vi inte träffats på länge, känns som en evighet för mig :'( Men vill att du ska veta att du har betytt mkt för mig :)<3


Har jag glömmt dej ?! säg till då ;)<3 /F

Kommentarer
Postat av: molly.

ffiint



du betyder jättemkt felicia <33

2009-03-03 @ 11:06:56
Postat av: C

Sv; gå in på http://kenzas.se/2007/october/blogghjalp-hur-man-far-in-youtube-klipp-i-bloggen.html bara ett tips :)

2009-03-03 @ 13:40:50
URL: http://cajsavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0