Melodifestivalen-Final

Jag tänkte recensera melodifestivalen finalen 2oo9(skandalfinalen 2009) sry Beccisz hoppas det är OK ;)
MELODIFESTIVALEN 2oo9;



Agnes-Love Love Love

Love, Love, Love, en helt Ok låt..popig funkar nog till discot ;)
Hon får 3/5 för ett helt ok låt.

Alcazar- Stay the night

Fantastisk korografi *stavning* Älskar deras kläder ^^ och över till låten, den är riktigt svängig
måste medge att jag faktist satt och sjöng med i refrängen ;)
Poppgruppen får 5/5,


E.M.D-Baby Goodbye    
   
Kan man säga något annat än att killarna är uuurrr sööta ?
Jag älskar hela saken dom får 5/5
SOLKLAR VINNARE I MITT HUVUD.


Emilia-Yoy're My World
    
Låten är svängig och skön,
4/5, super :)

H.E.A.T-1000 miles
    
Helt klart en ur gullig kärleks förklaring x) Gullig kanske inte var det rätta ordet
men låten är rockig och går klart hem hos mig ;
4/5 för ett  mkt tappert försök

Malena-La Voix
    
Jag vet inte äns om jag vill ha med henne hära ;/ Jag fattar inte hur hon
kunde vinna, jag är SUR. (akta er) så mitt bety är kanske uppenbart ?:
1/5- hon kanske gå hem hoss averige men inte hoss mig
Sverige kommer skämmas ;/

Måns Zelmerlöw-Hope and Glory
   
Heltklar en super låt.. men den låter bättre på radio än live ;)
Men "mums mums" går hemm hoss mig och får;
4/5 :D

Molly Sandén-Så vill stjärnorna
    
Asså, tyvärr vet jag inte om det finns något possetivt att säga om låten. ;/
Men molly har en as grymm räst men låten var inte så vidare, det märkte
hon nog. men hon får ;
2/5 för ett tappert fösök

Sarah Dawn Finer-Moving on
   
En fin balad...men nej ;/ men den är OK
har inte så mkt mer att säga så :
3/5 får hon :)


Sofia-Alla
    
Vad ska man säga ?fattar ju inte ens vad låten handlar om.
Den hade säkert varit bra i grekland men nu bor vi i sverige.
men men hon får;
 1/5

Caroline af Ugglas-Snälla Snälla
   
Hon är inte så dumm som hon verkar. Låten är en toppen låt,
när man inte ser henne i gummistövlar, nattlinne och fettigt hår
låten får 4/5 men dess värre så Får carro 3/5 ;)

Petra Mede-Programledare
 
I början var det bara USSA! men nu är hon inte så farlig längre ;)
kanske lite kul till och med (thihi) Tack petra du får
5/5 :)

Kommentarer
Postat av: becciisz

Svar: det är lugnt, gör gärna en länk till min blogg ;)

2009-03-15 @ 00:38:51
URL: http://becciisz.blogg.se/
Postat av: natta

nu kan du vinna smycke hos mig ;) puss

2009-03-17 @ 18:57:30
URL: http://natalies.se
Postat av: becciisz

Svar: jag kollade igenom arkivet på kommentarer och såg att jag glömt att svara på din :P Förlåt!

Jag tyckte inte heller att rätt låt vann i melodifestivalen :P



Tänkte bara höra om vi ska lägga till varandra i blogglovin? :)

Puss

2009-03-20 @ 12:15:31
URL: http://becciisz.blogg.se/
Postat av: Linnea.f

HEJJA PETRA å ALCAZAR >.<

2009-03-26 @ 15:29:12
URL: http://lillnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0