Mohahahaa!

Makke, om du ser det här så får du säga till om du vill att jag ska ta bort ;) men jag har så lite att göra /; såhära lät det i alla fall när jag och makke chatade idag :P

PяĬиsεssลη säger:

tjena

makke(: säger:

hej

PяĬиsεssลη säger:

vad gör du ?

makke(: säger:

inte såmkt dd

PяĬиsεssลη säger:

skriver : /

PяĬиsεssลη säger:

http://prinsessankavat.blogg.se/

makke(: säger:

okejokej(:

PяĬиsεssลη säger:

aa

PяĬиsεssลη säger:

Ska ni till Kåbbe nå ?

makke(: säger:

ja på torsdag men ska inte följa jag har hockey sj?

PяĬиsεssลη säger:

okej, Vi far på onsdg kväll, jag har ju ridning vettdu, okej,.. Hockey suger x'/

makke(: säger:

haha nejxD de är bäst

PяĬиsεssลη säger:

Den dagen då grodorna flyger

makke(: säger:

hahahahaxD


Vi är som vi är ; ) går inte att ändra på :D

Asså det är ju jag då som är "PяĬиsεssลη" och Makke "makke(:"  / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0