SPORTLOV!

Första degen på Sportlovet och man sitter fortfarande vid datan kl 14:27 jag spelar nå flumm spel >.< http://skicklighet.spelo.se/monkey-metric.html , för alla er som vill veta. L spela oxxå :) tp ? Nu är hon ialf ute med söt Freja :)......baterierna tog slut, tog två evigheter att ta ut dom från tangentbordet *stavning* men nu är dom ialf på laddning och har nya i sig :) fast dom har inte laddat så länge dom häller :S Men skit it dom håller så länge som dom håller.

Asså när någon säger till mig "sportlov" då tänker inte jag på ett lov framför datan, utan kanske att man är ute och sportar eller i alla fall är ute. jag ska väl se om jag kanske ändå inte får med mej T ut snart  : ) på ondag blir det ju ridning :)<3 Och på kvällen far vi till vagnen i Kåbbe. Då komr L vara dära, så vi ska kanske åka tsm :)♥




    / F

Kommentarer
Postat av: Molly.

kuuligtt x] <3



krraam.

2009-03-02 @ 15:29:53
Postat av: Cajsa

Jag ska till Kåbban på torsdag ( :

2009-03-02 @ 19:59:54
URL: http://cajsavictoria.blogg.se/
Postat av: Linnea!!!

JIHO!



KÅBDALIS HÄR KOMMER TJEJJERNA!<3

2009-03-03 @ 12:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0