En till i samlingen ;D

hejhej folket!

Idag/ 21/5 har man då varit på hopp tävling med ponnys x) Det var bara en klubbtävling inom ridskolan och des privathästar. Jag tävlade en liten B-ponny vid namn Jet :)<3 Jag var med i två tävlingar (Clear round). I den första så kan man ju säga att det inte gick så bra för mig ;/ jag föll av innan jag han till startlinien :O det var ju lite tråkigt, för där hade jag verkligen kunnat sitta kvar, utan problem. ajja, jag fick ett tröst pris ialf, hästgodis (H) I nästa tävling så kom jag felfritt runt, grattis till mej x) nå nu har jag en rosett till ;) sammanlagtt 4 st ((; 

Jag och jet kom felfritt runt banan :)
jet  =)<3
©  Tack för den fina bilden Emelie :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0