Life changes, even for me

Hejsan alla glada!




Livet har förändrats MKT! Jag känner inte igen min klass kompisar, vad har hänt ?  ;' (

J.S; Haha, fins inget att säga om dig grabben ;D
L; Fattar du inte att du är utnutjad av din kompisar ?
W; Ibland är du faktist lägst,
N; Vf ändradu på dig så j'vla mkt ? du var ju så snäll ända tills nu ;(

A; höm, höm,  du måste få en egen vilja
E.T; Asså, du är finast. men, coola ner lite va ?
V.M;Ibland blir du faktis fö mkt ;/
E.Y; Finns inga fel med dej gumms<3 snakar varken skit lr ljuger.
C; *error* mobbade unge =)
M.E; Du är inte så cool som du verkar tro,
V.L; Du är för snäll ;/ coola ner
M.L; vet inte vad jag ska säga men du går mej på nerverna i bland.
J.B; Har egentligen inte gjort mig ngt.
J.B; du är annurlunda lite negativt.
M; Har inte gjort mej ngt så ?
M.P; Du är väll snäll, men chilla.
J.L; asså du är FÖR mkt!
A.G; Ibland beter du dej faktist som om du gick på dagis.
W.D; ????????????

Jag vet att jag har inriktat mig mkt på det negativa, men försök att förstå,  snälla, jag menar inget dumt.!<3
Älskar er fortfarande mest på denna jord!<3<3<3<3<3 



SKRIV VAD NI TKR OM MEJ ?!






Snart sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Haha, vem är Axel G tillsammans med nu? :)

2009-05-26 @ 18:27:31
URL: http://cajsavictoria.blogg.se/
Postat av: m.e.

det där är inte sant :(

2009-05-27 @ 06:57:39
Postat av: Linnea

Hm... Vad jag tycker om dej, jo massor av goda tankar,8>



f; SÖTINGÄN! 8> Koolast i sin klass säkert (:

2009-05-30 @ 18:41:22
Postat av: molly :)

f ; älskar dej :)<3

2009-06-01 @ 18:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0