Träning

Hejsan!

nu har jag komit hem från basket träningen. Det var en  bra träning kan jag säga.♥ Ska snart gå och vila. Jag bara MÅSTE vara utvilad till imorgon. Inenting speciellt jag ska göra förutom ridningen, det är bara så himla jobbigt att bli väckt när man är trött. Just nu sitter jag och kollar på min gulliga katt Prinsessan som sitter och gosar här bakom datorn.  Hugo har haft ont i ögat idag. Jag gillar det verkligen inte, han blinckar helatiden och piper till ibland då han får ont. Hoppas du blir bättre sanart hjärtat♥

Sweethearts♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

Härmapa på bara haha! :)

2009-09-08 @ 23:08:03
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grepen köpte jag på ett ställe som heter Roséns, jag vet inte om det finns i hela landet. Jag har dock sett grepen i massa olika ridsportbutiker så fråga i din närmaste så kanske de kan ta hem en till dig, den var inte ens dyr. typ 119kr. :)



2009-09-09 @ 10:06:12
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0